Wednesday 20 June 2012

Τα Εγκυκλο-παιδικά: Μάθε για το σώμα σου
και πώς να το φροντίζεις

1. Υγιεινή διατροφή
Να κατανοείς ότι το σώμα μας χρειάζεται μια ισορροπημένη διατροφή 
για να είναι υγιές.
κλικ εδώ: Υγιεινή διατροφή
2. Πώς κινείται το σώμα μου
Να μάθεις πώς ο σκελετός μας χρησιμοποιεί τις αρθρώσεις και τους μύες 
κατά τη μετακίνησή μας.
κλικ εδώ: Πώς κινείται το σώμα μου
3. Τα Αυτιά Και Η Ακοή
Να μάθεις την κατασκευή και τα μέρη του αυτιού μας και πώς λειτουργεί.
κλικ εδώ: Τα Αυτιά Και Η Ακοή
4. Οι Αισθήσεις - Τα Μάτια Και Η Όραση
Να μάθεις τα μέρη από τα οποία αποτελείται το μάτι και πώς λειτουργούν.
κλικ εδώ: Οι Αισθήσεις - Τα Μάτια Και Η Όραση
5. Δόντια
Ν' αναγνωρίζεις τους διαφορετικούς τύπους δοντιών που μας βοηθούν 
να τρώμε την τροφή μας.
κλικ εδώ: Δόντια
6. Οι Αισθήσεις σου – Η Επιδερμίδα
Να κατανοήσεις πώς η επιδερμίδα μας προστατεύει το σώμα μας.
κλικ εδώ: Οι Αισθήσεις σου – Η Επιδερμίδα
7. Οι Αισθήσεις σου - Γεύση και Οσμή
Να κατανοήσεις πώς οι οσμές και οι γεύσεις ανιχνεύονται 
από τον ανθρώπινο οργανισμό.
κλικ εδώ: Οι Αισθήσεις σου - Γεύση και Οσμή
8. Ήχος
Να καταλάβεις ότι ο ήχος δημιουργείται από δονήσεις που ταξιδεύουν 
μέσα από ένα μέσο, για να φτάσουν τελικά στ' αυτιά μας.
κλικ εδώ: Ήχος
9. Ο Σκελετός μου - Οι Λειτουργίες του
Να καταλάβεις ότι ο σκελετός δίνει σχήμα και προστατεύει το σώμα.
κλικ εδώ: Ο Σκελετός μου - Οι Λειτουργίες του
10. Το Σώμα μου - Ο Σκελετός
Να μάθεις για τη λειτουργία του σκελετού, τα διάφορα οστά που τον αποτελούν και τη δομή τους.
κλικ εδώ: Το Σώμα μου - Ο Σκελετός

No comments:

Post a Comment

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki