Sunday 2 December 2012

Για το Δίστομο: Αληθινή συζήτηση

— Γιαγιά τι βλέπεις;;
— Ένα ντοκιμαντέρ
— ααα εντάξει να το δω κι εγώ;;
— έλα κάτσε να σου διαβάζω 
 .
…………………………………………….
……………………………………………
— γιαγιά γιατί κλαις;;; γιατί δεν μου διαβάζεις;;;
— γιατί αγάπη μου αυτά που λέει δεν θα τα καταλάβεις, δεν θα καταλάβεις γιατί οι δήθεν άνθρωποι εκείνον τον καιρό σκότωναν μαμάδες και μωρά, μπαμπάδες και παππούδες, έκαναν πράγματα που δεν έπρεπε σε νέες γυναίκες και σε αγοράκια σαν εσένα
— και που έγιναν όλα αυτά καλέ γιαγιά και γιατί κανείς δεν τους σταμάτησε;;;
— στο Δίστομο μωρό μου, και δεν είναι ότι κανείς δεν τους σταμάτησε
— εγώ γιαγιά τον έχω δει αυτόν τον αλλιώτικο σταυρό σε κάποιους που δέρνουν τους μαύρους ανθρώπους τώρα, αυτούς γιατί δεν τους σταματάει κανείς;;; Η αστυνομία γιατί δεν τους βάζει φυλακή;;;;
— …………………………………………………..

No comments:

Post a Comment

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki