Tuesday 3 January 2012

Κούκλες βαμπίρ - Draculaura

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ!
ΕΙΔΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΔΙΑΦΉΜΙΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΚΟΥΚΛΕΣ.
ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΥΝ ΚΟΥΚΛΑ ΒΑΜΠΙΡ, ΤΗ ΔΡΑΚΟΥΛΩΡΑ. 
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΚΑΝΙΒΑΛΙΣΜΟ; 
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!!!!!!!!!!
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ;
 
Monster Hight Κούκλες βαμπίρ. Αίσχος!!
Τι να πει κανείς γι αυτό το αίσχος των φρικτών παιχνιδιών που  παίρνουνε τα μικρά κορίτσια, με την άδεια της μαμάς βέβαια και της σύγχρονης γιαγιάς; 
Να μην χαλάσουν το χατίρι, λέει.
Έγινε της μόδας η βαμπιρομανία μάνας και κόρης. 
Ποιος φταίει γι αυτό;; Όλοι μας φταίμε, να είστε σίγουροι. 
Είστε μοντέρνοι γονείς πάρτε στα παιδιά σας όλη τη σαβούρα.
Δέστε και βίντεο .... και τι νομίζεις Ελληνίδα μητέρα και σύγχρονε Έλληνα πατέρα, ότι παιδί σου, η κόρη σου δεν θα παίξει έτσι με μια τέτοια κούκλα; 


Ό,τι και λόγια να πω δεν περιγράφεται το μαύρο χάλι. 
Τα συμπεράσματα θα τα βγάλετε μόνοι σας. 
Εγώ θα πω μόνο μια φράση:  
Ξυπνήστε γονείς!!

                   

Και μην αφήνεις τα παιδιά σου να έχουν πρότυπα
ο,τιδήποτε σου πασάρουν.

Μια φορά κι έναν καιρό ήταν η... επιστήμη
Ο Ήρωνας από την Αλεξάνδρεια - Hero of Alexandria

Hero of Alexandria

Σοφό
hamomilaki
Ο Ήρων ο Αλεξανδρεύς ήταν μηχανικός και γεωμέτρης. Έζησε στην Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου περίπου τον 1ο π.Χ ή 1ο μ.Χ αιώνα. 
Η πιο διάσημη εφεύρεση του είναι η αιολόσφαιρα ή ατμοστρόβιλος, η πρώτη ατμομηχανή στην ιστορία. Υπήρξε διευθυντής της περίφημης Ανώτατης Τεχνικής Σχολής της Αλεξάνδρειας, το πρώτο πολυτεχνείο που είχε ιδρυθεί στο Μουσείο για μηχανικούς. Λέγεται ότι ακολουθούσε την θεωρία των ατόμων και τη Μηχανική Σύνταξη του Φίλωνα. Ιδέες του Κτησιβίου ήταν βάση για κάποια από τα έργα του. Ήταν γνωστός και ως Ήρων ο Κτησιβίου (ως μαθητή, πιθανότατα, του μεγάλου μαθηματικού και εφευρέτη Κτησιβίου), και Ήρων ο Μηχανικός.

Σχέδια και εφευρέσεις

Η αιολόσφαιρα του Ήρωνα
  • συντριβάνι που λειτουργούσε με πεπιεσμένο αέρα (στα Πνευματικά)
  • σιφώνια (στα Πνευματικά)
  • μηχανή κατασκευής σπειρώματος ξύλινων βιδών
  • ύδραυλις
  • μηχανικός κερματοδέκτης που λειτουργούσε με νομίσματα και έδινε νερό
  • χειροκίνητος καταπέλτης
  • οδόμετρο: αυτόνομη κατασκευή, προσαρμόσιμη σε οποιοδήποτε τροχοφόρο (άρμα), αποτελούμενη από ένα σύμπλεγμα από οδοντωτούς τροχούς και ατέρμονες κοχλίες, ικανούς να μεταφέρουν την κίνηση του τροχού του άρματος και να την μετατρέψουν σε μονάδες μέτρησης μήκους, που καταγράφεται από ένα σύστημα δίσκων στο πάνω μέρος της συσκευής.
  • κινητό αυτόματο: αυτόνομη συσκευή, ικανή να κινείται από μόνη της. Η κίνηση των αυτομάτων προκαλείται από την πτώση ενός μολύβδινου βάρους, που είναι δεμένο με νήμα με τον κινητήριο τροχό. Ο προγραμματισμός των κινήσεων επιτυγχάνεται με δεξιόστροφες ή αριστερόστροφες περιελίξεις του νήματος πάνω στον κινητήριο άξονα π.χ. κινητό αυτόματο θέατρο μικρός περίοπτος ναός, που ήταν ικανός να κινείται και να κινεί επίσης τις μορφές που το στόλιζαν.

5 λόγοι να του πείτε ένα παραμύθι


Με τα παραμύθια
τα παιδιά μαθαίνουν από νωρίς
τη σημασία της συνεργασίας
«Disappearance of Childhood», απουσία της παιδικής ηλικίας στα ελληνικά, είναι ο όρος που χρησιμοποιούν οι ειδικοί για τα σημερινά, πιο έξυπνα, πιο «σκεπτόμενα» παιδιά, τα οποία όμως εγκαταλείπουν πρόωρα την αθωότητα της ηλικίας τους. 

Είναι χαρακτηριστικό αλλά και μάλλον δυσοίωνο το γεγονός ότι ολοένα και περισσότερα παιδιά τείνουν να συμπεριφέρονται ως ενήλικες. Ακολουθούν και αυτά τα ερεθίσματα της εποχής μας, όπου προωθείται η καταναγκαστική ωριμότητα και οι λιλιπούτειοι καλούνται ν' ασχοληθούν με ένα σωρό πράγματα για να καταφέρουν να ανταποκριθούν στις σύγχρονες απαιτήσεις. Ευτυχώς, στον αντίποδα υπάρχουν ακόμα τα παραμύθια, τα οποία μας παραπέμπουν σε παλαιότερες, πιο «αγνές» εποχές, και αποτελούν πολύτιμα εργαλεία στο σωστό μεγάλωμα παιδιών. Μια φορά κι έναν καιρό λοιπόν...

Γιατί να του λέτε παραμύθια;
1. Εξάπτει την παιδική φαντασία
Ένας τεράστιος κόσμος ανοίγεται μπροστά του. Σ' αυτόν μπορούν να χωρέσουν νέες γνώσεις, ποικίλα ερεθίσματα, αλλά και τα περίπλοκα συναισθήματά του.
2. Αντιπαραθέτει το «καλό» με το «κακό»
Η μάχη του πρίγκιπα με το δράκο ή του προβάτου με το λύκο προετοιμάζει το παιδί για τους αγώνες που θα κληθεί να δώσει όταν «χάσει» την ασφάλεια που απλόχερα του παρέχουν οι γονείς. Επίσης, παραδίδει ένα «μάθημα ηθικής». Στο τέλος του παραμυθιού χάνει πάντα ο «κακός». Στο παιδικό μυαλό, το καλό και το σωστό συνδέονται με την ευτυχία και τη δικαίωση.
3. Περνάει το μήνυμα της αλληλεγγύης
Στα περισσότερα παραμύθια κάποιος συνεργάζεται με τον ήρωα ή την ηρωίδα. Οι «πρωταγωνιστές» δεν μπορούν σε καμία περίπτωση να φτάσουν το στόχο τους ή να ολοκληρώσουν τον «άθλο» που έχουν να φέρουν σε πέρας χωρίς τη μεσολάβηση ή τη συμβουλή κάποιου, όσο έξυπνοι, πλούσιοι, σπουδαίοι ή δυνατοί κι αν είναι. Μέσα, λοιπόν, από τα παραμύθια, τα παιδιά μαθαίνουν από νωρίς τη σημασία της συνεργασίας, της παροχής βοήθειας και συμπαράστασης προς και από τον πλησίον.
4. Είναι η φωνή της ελπίδας
Μιλά στο παιδί για τα προβλήματα που έχει ν' αντιμετωπίσει -το φόβο, την τιμωρία, την έλλειψη αγάπης, την εγκατάλειψη, το θάνατο, τη μοναξιά- εστιάζοντας, όμως, στο ότι μέσα απ' όλα αυτά μπορεί να βγει νικητής. Μπορεί να... κινήσει βουνά ή να περάσει μέσα από ένα σκοτεινό δάσος (σύμβολα των καθημερινών δοκιμασιών, αλλά και της δυσκολίας του αποχωρισμού από την εστία της οικογένειας), να αναμετρηθεί με τέρατα (τα οποία δίνουν «σάρκα και οστά» στο άγνωστο και τις παροδικές αξίες), να ξεγελάσει πανούργες μάγισσες (που συμβολίζουν τα φαινομενικά ανυπέρβλητα εμπόδια), να κατατροπώσει μια άσπλαχνη μητριά (που αντικατοπτρίζει τη σκοτεινή φύση μας) και να «τα βάλει» με πονηρά ξωτικά (που συγκεντρώνουν όλα τα παιδικά ελαττώματα).
5. Προσφέρει συμβολισμούς, ανοίγει έναν καινούριο, «μαγικό» κόσμο
Τα ζώα, τα φυτά -ακόμα και τ' αντικείμενα- έχουν ζωή, δυνατότητα απόφασης και επιλογής. Ακολουθούν τις αξίες των λαών από τις απαρχές του ανθρώπινου είδους, αλλά και όλα όσα έχει ανάγκη να πιστεύει καθένας από εμάς στα πρώτα χρόνια της ζωής του.
...και ένας ακόμη: είναι ο πιο τρυφερός του σύμμαχος!!

(Από το περιοδικό prevention)

Αγοράζοντας παιδικά δώρα

Εσείς αγοράσατε το καταλληλότερο 
και ασφαλέστερο παιχνίδι στο παιδί σας;
Επιλέξτε παιχνίδια κατάλληλα για την ηλικία,
τις ικανότητες του παιδιού και το επίπεδο δεξιοτήτων.
Η ασφάλεια του παιχνιδιού και η εμπειρία που αποκτά το παιδί παίζοντας με αυτό θα πρέπει να βρίσκονται στο επίκεντρο των μεγάλων που τα αγοράζουν, σημειώνει το υπουργείο Ανάπτυξης με αφορμή τις χριστουγεννιάτικες αγορές παιχνιδιών.

Η ανακοίνωση υπενθυμίζει τις συμβουλές της Ευρωπαϊκές Επιτροπής μεταξύ των οποίων είναι η αγορά παιχνιδιών από αξιόπιστα καταστήματα, η επιλογή των κατάλληλων παιχνιδιών για την ηλικία, τις ικανότητες και τις δεξιότητες των παιδιών, η απομάκρυνση των συσκευασιών και η επίβλεψη αν αυτά χρησιμοποιούνται ανάλογα με τις οδηγίες του κατασκευαστή.
Επειδή οι γονείς παίζουν σημαντικό ρόλο στην αγορά ενός παιχνιδιού θα πρέπει να έχουν κατά νου τις παρακάτω συμβουλές σχετικά με την ασφάλεια των παιχνιδιών και την εξασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας για τα παιδιά.

Κατά την επιλογή ενός παιχνιδιού:
*Αγοράζετε παιχνίδια από αξιόπιστα καταστήματα και σημεία πώλησης.
*Διαβάστε όλες τις προειδοποιήσεις και τις οδηγίες - ποτέ μην αγοράζετε παιχνίδια που δεν φέρουν το σήμα CE .
*Επιλέξτε παιχνίδια κατάλληλα για την ηλικία, τις ικανότητες του παιδιού και το επίπεδο δεξιοτήτων.
*Μην αγοράζετε παιχνίδια με μικρά αποσπώμενα κομμάτια για παιδιά κάτω των 3 ετών.
*Ποτέ μην αγοράσετε ένα παιχνίδι που φέρει την ακόλουθη προειδοποίηση για ένα παιδί κάτω των 3 ετών.

Μετά την αγορά ενός παιχνιδιού:  
*Ακολουθήστε προσεκτικά τις οδηγίες για τη σωστή συναρμολόγηση του παιχνιδιού και τη χρήση. 
*Παρακολουθείτε τα παιδιά καθώς... 

Κύπρος: Από ασιτία και κρύο πέθανε νεογνό
που εγκαταλείφθηκε ζωντανό κάτω από ελιά

Ζωντανό, με αρκετή ποσότητα αέρα στους πνεύμονές του, είχε γεννηθεί το μικρό κοριτσάκι που εγκαταλείφθηκε τη Δευτέρα να πεθάνει κάτω από ελιά σε περιοχή κοντά στην είσοδο της Αραδίππου. Το βρέφος που ήταν συνδεδεμένο με τον πλακούντα είχε πεθάνει από ασιτία και υπερβολικό κρύο, αφού όταν ανακαλύφθηκε από κατοίκους της Αραδίππου, το νεογνό είχε περάσει υποθερμία. 
Το νεογνό
«είχε εγκαταλειφθεί ζωντανό».
 Σε δηλώσεις ύστερα από τη νενομισμένη νεκροτομή που διενεργήθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Λάρνακας, η παθολογοανατόμος Ελένη Αντωνίου ανέφερε ότι «το βρέφος είχε γεννηθεί με φυσιολογική γέννα και ήταν συνδεδεμένο με τον πλακούντα. Είναι ένα βρέφος νεογνό τελειωμένο, ζυγίζει τρία κιλά, δεν φέρει κακώσεις και το παιδί δεν έχει σιτιστεί μετά τη γέννησή του».
Κατά τη γέννησή του το βρέφος «έχει ένα μικρό κεφαλοαιμάτωμα που δείχνει ότι κατά την έξοδό του - πάντα έτσι γίνεται συνήθως - είχε αυτό το μικρό κεφαλοαιμάτωμα», σημείωσε.
Ανέφερε ακόμα ότι το νεογνό «είχε εγκαταλειφθεί και ήταν ζωντανό όταν γεννήθηκε γιατί οι πνεύμονες του είχαν αρκετή ποσότητα αέρα. Περαιτέρω θα κάνουμε μερικές άλλες εξετάσεις και θα αποφανθούμε. Το γεγονός είναι ότι πρόκειται για νεογνό που έχει γεννηθεί και έχει αναπνεύσει».
Απαντώντας σε ερώτηση, η κ. Αντωνίου είπε ότι το νεογνό «είχε εγκαταλειφθεί ζωντανό».
Σε ερώτηση για τα αίτια του θανάτου του μικρού κοριτσιού, η παθολογοανατόμος είπε πως «είναι η ασιτία και οι κλιματολογικές συνθήκες, το κρύο. Οπωσδήποτε πρέπει το νεογνό να είχε περάσει υποθερμία».
Εν τω μεταξύ οι έρευνες της Αστυνομίας για εντοπισμό της μητέρας, η οποία άφησε το βρέφος της να πεθάνει αμέσως μετά τη γέννησή του, συνεχίζονται σε νοσοκομεία, κλινικές και φαρμακεία της πόλης και επαρχίας Λάρνακας.
Με δηλώσεις του στο ΚΥΠΕ ο εκπρόσωπος της Αστυνομικής Διεύθυνσης Λάρνακας υπαστυνόμος Χρήστος Ανδρέου απηύθυνε έκκληση προς οποιονδήποτε γνωρίζει οτιδήποτε για την υπόθεση να επικοινωνήσει με τον πλησιέστερο αστυνομικό σταθμό.

www.kathimerini.com.cy

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki