Monday 24 September 2012

Αποβολή στα κινητά από τα σχολεία

Απαγορεύεται η χρήση τους από μαθητές αλλά και από εκπαιδευτικούς. Στόχος η αποφυγή καταγραφής προσωπικών δεδομένων, γεγονός που έχει προκαλέσει πολλά προβλήματα στο παρελθόν  
.
Νέα απόφαση για απαγόρευση των κινητών τηλεφώνων στα σχολεία από μαθητές αλλά και εκπαιδευτικούς κοινοποίησε σε όλα τα σχολικά συγκροτήματα το υπουργείο Παιδείας, μετά και την περίπτωση εκπαιδευτικού -που αποκάλυψε η Αστυνομία- στη Β. Ελλάδα ο οποίος κατέγραφε με το κινητό του τις κινήσεις των μαθητριών στις σχολικές αίθουσες.
Ειδικά για τους εκπαιδευτικούς, η χρήση του κινητού μέσα στις σχολικές τάξεις θα αποτελεί πειθαρχικό παράπτωμα, ενώ και τα παιδιά θα τιμωρούνται σύμφωνα με τον σχολικό κώδικα (παρατήρηση, επίπληξη, αποβολή, κατάσχεση κινητού και παράδοση στους γονείς κ.ά.).
Η συμπληρωματική οδηγία του υφυπουργού Παιδείας κ. Παπαθεοδώρου προς τα σχολεία έχει στόχο να εξαλειφθούν φαινόμενα όπου τόσο οι μαθητές όσο και κάποιοι εκπαιδευτικοί καταγράφουν προσωπικά δεδομένα, κατάσταση που έχει προκαλέσει σοβαρά προβλήματα σε νεαρούς μαθητές και κυρίως σε κορίτσια, με τραγικά πολλές φορές αποτελέσματα.
Η απόφαση του υπουργείου Παιδείας, η οποία στάλθηκε σε όλες τις διευθύνσεις εκπαίδευσης και αφορά στην εύρυθμη λειτουργία των σχολείων σχετικά με τη χρήση κινητών τηλεφώνων από μαθητές και εκπαιδευτικούς στον χώρο του σχολείου, προβλέπει τα εξής:
  • Οι εκπαιδευτικοί οφείλουν κατά την ώρα της διδασκαλίας να έχουν θέσει εκτός λειτουργίας εκτός από τα κινητά τους τηλέφωνα και οποιαδήποτε άλλη συσκευή διαθέτει σύστημα επεξεργασίας δεδομένων εικόνας και ήχου. Παράλειψη του ανωτέρω καθήκοντος αποτελεί πειθαρχικό αδίκημα.
  • Οι μαθητές δεν επιτρέπεται να έχουν στην κατοχή τους εκτός από κινητά τηλέφωνα και οποιαδήποτε άλλη συσκευή ή/και παιχνίδι που διαθέτει σύστημα επεξεργασίας δεδομένων εικόνας και ήχου (π.χ. ρολόι ή στυλό με κρυφή κάμερα) εντός του σχολικού χώρου.
Στην εξαιρετική περίπτωση που ο μαθητής έχει στην κατοχή του κινητό τηλέφωνο υποχρεούται, καθ' όλη τη διάρκεια της παραμονής του εντός του σχολικού χώρου, να το έχει εκτός λειτουργίας και μέσα στην τσάντα του. Κάθε παρέκκλιση από τα ανωτέρω αποτελεί αντικείμενο παιδαγωγικού ελέγχου και αντιμετωπίζεται με τις προβλεπόμενες σχολικές κυρώσεις.

ΝΙΚΟΛΙΤΣΑ ΤΡΙΓΚΑ

Ξεφυλλίστε τα ...μουσεία

Όλοι οι οδηγοί των αρχαιολογικών μουσείων της Ελλάδας για ηλεκτρονικό ξεφύλλισμα στα Ελληνικά και Αγγλικά
 .
 
Δήλος E-Book GR
Ελευσίνα: Ο Αρχαιολογικός Χώρος και το Μουσείο E-Book GR
Ο Μαραθών και το Αρχαιολογικό Μουσείο E-Book GR
Το Αρχαιολογικό Μουσείο Δελφών E-Book GR
Το Αρχαιολογικό Μουσείο Ηρακλείου E-Book GR
Το Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης E-Book GR
Το Αρχαιολογικό Μουσείο Ολυμπίας E-Book GR
Το Αρχαιολογικό Μουσείο Πειραιώς E-Book GR
Το Αρχαιολογικό Μουσείο Πέλλας        E-Book GR 
Το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο E-Book GR
Το Μουσείο Ακροπόλεως E-Book GR

Αναρτήθηκε από: ΓΙΑΝ. ΠΑΝ

Πως διαχειριζόμαστε ένα παιδί που θέλει
πάντα να κερδίζει και να είναι πρώτο

Είναι πολύ σημαντικό για ένα παιδί με τόσο έντονη επιθυμία πρωτιάς, να μάθει να συνεργάζεται σωστά και να ζητά βοήθεια από τους άλλους.
 
Πολλά παιδιά από μικρά δείχνουν τη διάθεση τους να είναι πρώτα και να κερδίζουν πάντα. Στην περίπτωση που κάτι τέτοιο δε συμβαίνει αντιδρούν με θυμό, με κλάματα και αποθάρρυνση.
Πέρα από την ιδιοσυγκρασία του κάθε παιδιού που σαφώς καθορίζει και τις αντιδράσεις του, τα περισσότερα παιδιά που εμφανίζουν τελειομανία και έντονη ανταγωνιστικότητα, μιμούνται συμπεριφορές που έχουν δει.
Επιπλέον πολλές φορές οι γονείς υποκινούν τα παιδιά- χωρίς αυτό να είναι αθέμιτο- να κυνηγούν πάντα την επιτυχία.
Αυτό που έχει ιδιαίτερη σημασία είναι να διαχωρίζουμε πάντα την προσωπική αξία του παιδιού από τις επιτυχίες του.
Πρέπει να δείχνουμε στο παιδί ότι επιβραβεύεται η πραγματική του προσπάθεια και όχι να το αναγνωρίζουμε μόνο όταν είναι πρώτο ή κάνει κάτι καλύτερα από τα άλλα παιδιά.
Στην αντίθετη περίπτωση, το παιδί αισθάνεται υποχρεωμένο να κερδίζει για να το αποδεχόμαστε και να το αγαπάμε. Γονείς που είναι ιδιαίτερα αυστηροί με το παιδί και ικανοποιούνται δύσκολα και οι ίδιοι, ενισχύουν αυτή την τάση του παιδιού.
Αν ένα παιδί εμφανίζει τέτοια συμπεριφορά σίγουρα θα συναντήσει προβλήματα στην ομάδα συνομηλίκων του. Πολλές φορές τα πολύ ανταγωνιστικά και απαιτητικά παιδιά απομονώνονται και δε γίνονται αποδεκτά. Αυτό που πρέπει να μάθουμε στο παιδί, είναι πως στη ζωή δε γίνεται πάντα να νικάμε.  
Μπορούμε όμως πάντα να προσπαθούμε όσο περισσότερο μπορούμε και να είμαστε ικανοποιημένοι τον εαυτό μας.
Επιπλέον, πρέπει μέσω της δικής μας συμπεριφοράς να δείχνουμε πως κρίνουμε τους άλλους από την ποιότητάς τους ως άτομα και όχι από τις επιτυχίες τους.
Από την άλλη, βέβαια, ένα παιδί που θέλει να νικά, μπορεί να γίνει ένας εξαιρετικός ηγέτης, μπορεί να οργανώνει δραστηριότητες τόσο στο σπίτι, όσο και στο σχολείο, τις οποίες θα μοιράζεται με άλλους.  
Είναι πολύ σημαντικό για ένα παιδί με τόσο έντονη επιθυμία πρωτιάς, να μάθει να συνεργάζεται σωστά και να ζητά βοήθεια από τους άλλους.

mylady.gr

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki