Tuesday 22 September 2015

Το video που κάθε πατέρας, που έχει παιδί
με σύνδρομο down, πρέπει να δει!!!

Το Ίδρυμα Ζερομ Λεζέν, που αποτελείται από μια ερευνητική ομάδα που υπερασπίζει ανθρώπους με γενετικά διανοητικές αναπηρίες, έθεσε στην κυκλοφορία ένα βίντεο που τιμάει τους μπαμπάδες που έχουνπαιδιά με σύνδρομο down.

Το βίντεο με τίτλο: «Αγαπητέ μου μπαμπάκα», προσφέρει στον θεατή μια γρήγορη ματιά στο δεσμό πατέρα-παιδιού από τη βρεφική ως την εφηβική ηλικία.Τραβηγμένο κυρίως από την πλευρά του παιδιού, αποτίει φόρο τιμής στο σημαντικό ρόλο που παίζουν οι μπαμπάδες στη ζωή των παιδιών τους με σύνδρομο down .
«Αποπειράται να διασκορπίσει την προκατάληψη απέναντι στα παιδιά αυτά θυμίζοντας ελαφρά στους τηλεθεατές ότι τα παιδιά με αναπηρίες είναι παιδιά πάνω από όλα», αναφέρει η περιγραφή της ιστοσελίδας του Ιδρύματος Ζερόμ Λεζέν.

Απολαύστε το βίντεο
Αγαπητέ μου μπαμπάκα, τα πας περίφημα σας πατέρας. Από τότε που ήμουν μικρός, πάντα με φρόντιζες. 
Είσαι έξυπνος και καθησυχαστικός. Είσαι καλός σε πολλά πράγματα παρ’ότι μερικές φορές τα κάνεις λάθος. 
Όταν παίζουμε κρυφτό, δεν είσαι καλός στο να κρύβεσαι όσο και στο να με βρίσκεις… παρ’ότι είναι εύκολες οι κρυψώνες μου για να με βρεις. Πάντα χάνεις σε όλα τα παιχνίδια που παίζουμε. Μήπως το κάνεις επίτηδες;
Τώρα που το σκέφτομαι, δεν τα καταφέρνεις σε πολλά πράγματα. Αλλά δεν πειράζει. 
Μπαμπά σ’αγαπώ πάντα! Είσαι τόσο γρήγορος μαθητής όσο εγώ μερικές φορές. Γι’αυτό θέλω να γίνω μεγάλος. 
Μπαμπά μάθε μου πως να γίνω τόσο μεγάλος όσο εσύ. Μπαμπάκα, ήθελα να σου πω: «Χρόνια πολλά για τη γιορτή του πατέρα!»

«Η αγάπη δεν μετράει…….. χρωμοσώματα!»


Επιμέλεια: Μ. Σοφία

No comments:

Post a Comment

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki