Sunday 28 August 2016

Αν θέλετε να στηρίξετε το παιδί σας ...

Αν θέλετε να στηρίξετε το παιδί σας, 
τότε διαβάστε τα παρακάτω…
Τα λόγια των γονιών έχουν μεγάλη δύναμη και διαμορφώνουν την ψυχοσύνθεση τους γι αυτό πρέπει να είμαστε προσεκτικοί όταν απευθυνόμαστε σε αυτά.
Οι παρακάτω φράσεις τονώνουν την αυτοεκτίμηση και την αυτοπεποίθηση των παιδιών μας, γι αυτό είναι ωραίο να βγαίνουν από τα χείλη μας.
·         Είσαι σπουδαίο παιδί.
·         Έκανες σπουδαία επιλογή.
·         Μου αρέσει να γελάς.
·         Πιστεύω σε εσένα.
·         Μπορείς να τα καταφέρεις και μόνος/η.
·         Σου έχω εμπιστοσύνη.
·         Είμαι περήφανη για εσένα.
·         Χαίρομαι που είσαι χαρούμενος/η
·         Όλοι οι άνθρωποι κάνουν λάθη, έτσι κι εσύ.
·         Μου αρέσει να σε βλέπω να παίζεις.
·         Σε ευχαριστώ που με βοηθάς.
·         Μπορείς να μου λες τα πάντα.
·         Η μαμά θα είναι πάντα δίπλα σου.
·         Το αξίζεις!
·         Μου έλειψες.
·         Δεν είναι κακό να λες όχι.
·         Δεν μπορούμε να αρέσουμε σε όλους.
·         Ευχαριστώ.
·         Συγγνώμη. Δεν έπρεπε να το κάνω αυτό.
·         Σε αγαπώ.
·         Θες να συζητήσουμε;
·         Τι να κάνω για να γίνω καλύτερη μαμά;

Τσακαλογιάννη Ελένη -entertv.gr

No comments:

Post a Comment

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki