Friday 26 June 2015

Θα είμαι ειλικρινής: Υπάρχουν κάποια πράγματα
που ως μάνα πρέπει να κάνω και απλά δεν κάνω.

Πράγματα τα οποία αν δεν δούλευα 10 ώρες την ημέρα  θα προσπoιούμουν ότι τα κάνω και ότι τα κάνω καλά. Αλλά θα είμαι ειλικρινής. Ακόμη και αν δεν δούλευα πάλι δεν θα τα έκανα.
Αρχικά, δεν κάνω κατασκευές με τα παιδιά μου.
Είμαι τόσο κουρασμένη όταν γυρνάω και η αλήθεια είναι πως εκείνη την ώρα η τηλεόραση έχει φοβερά προγράμματα και προτιμώ να απασχολήσω έτσι τα παιδιά μου.
Δεν γυμνάζομαι.
Ναι το παραδέχομαι. Δεν θέλω ούτε να ιδρώσω, ούτε να σηκώνω βάρη γιατί απλά δεν θέλω.
Δεν κανονίζω συναντήσεις παιδιών στο σπίτι μου.
Είναι εκείνες οι ώρες που θέλω να κάτσω με την πιτζάμα μου και να μην ακούω φασαρία άλλων παιδιών στα οποία δεν μπορώ να κάνω και παρατήρηση να ησυχάσουν.
Δεν μαγειρεύω κάθε μέρα.
Ωραία θα ήταν να μαγειρεύω κάθε μέρα σπιτικό φαγητό αλλά είναι φορές που απλά δεν προλαβαίνω και απλά δεν μπορώ. Αλήθεια. Για αυτό θα παραγγείλω και κανένα κοτόπουλο από μια ψησταριά και όλα μια χαρά.
Το παραπάνω θα με κάνει να παραδεχτώ πως δεν καθαρίζω το σπίτι όλη την ημέρα.
Ποιο το νόημα να καθαρίσω κάτι ενώ θα γίνει χάλια σε 2 λεπτά; Θα το κάνω αργότερα. Δεν έγινε και τίποτα.
Δεν προσπαθώ να διαπαιδαγωγήσω συνεχώς τα παιδιά μου επειδή είναι στιγμές που απλά δεν μπορώ.
Τα αφήνω να ουρλιάζουν και να μαλώνουν και κάαααποια στιγμή θα σταματήσουν από μόνα τους.

Ωραία λοιπόν. Μάλλον θα έπρεπε να τα κάνω όλα αυτά.
Ε; Θα τα κάνω κάποια στιγμή στην ζωή μου. Μάλλον.

babyradio.gr- Κατερίνα Π.

No comments:

Post a Comment

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki