Tuesday 29 March 2016

Προχτές σκοτώθηκαν 70 άνθρωποι, οι 29 ήταν παιδιά, αλλά κανείς δεν λέει “Je suis Pakistan”

Δεν είμαι μόνο Γάλλος και Βέλγος
δεν είναι επιλεκτική η συμπόνοια μου
δεν είναι επιλεκτική η οργή και η συμπαράστασή μου

...............
Εγώ είμαι τα δάκρυα, εγώ είμαι ο πόνος
Εγώ είμαι η δυστυχία και η απόγνωση των ανθρώπων
Εγώ είμαι το δάκρυ των μανάδων
Εγώ είμαι ο άνθρωπος που πονάει φρικτά
Εγώ είμαι το παιδί που πνίγηκε στη θάλασσα
Εγώ είμαι το αίμα και η ζωή που άδικα χάνεται
σε όλον τον κόσμο...

...............
Je suis les larmes que je suis la douleur
Je suis souffre et le désespoir du peuple
Je suis les larmes des mères
Je suis l'homme qui fait mal horriblement
Je suis l'enfant qui se sont noyés en mer
Je suis le sang et la vie qui est perdu injustement
dans le monde entier...

το χαμομηλάκι
-----------------
Τουλάχιστον 70 άνθρωποι, κυρίως γυναίκες και 29 παιδιά, έχασαν προχθές τη ζωή τους από επίθεση βομβιστή αυτοκτονίας σε πάρκο στη Λαχόρη του Πακιστάν.
Ένα παρακλάδι των Ταλιμπάν, η οργάνωση Τζαμαάτ-ουλ-Αχράρ, ανέλαβε την ευθύνη για την επίθεση αυτοκτονίας, που στόχο είχε Χριστιανούς.



το βρήκαμε στην αγαπημένη μας Ιδεοπηγή

1 comment:

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki