content='IE=9; IE=8; IE=7; IE=EDGE; chrome=1' content='EmFzIeHFlQgPTxbMCmI95tNM8LI' content='Greece' content='S05o6Dly-TXYLfWLefBlWVa_b99Wt1aM4ca02T2eF9g' content='ZSUyq9bWXj0oJlq-0KujG7GngYziwbRFb64X3hn5rrg' content='520d1c62cdcb55ffb3234698d4b266a1f8b7c5e8' content='BAD79DD59F45A4C95EA40996623BCD1A' content='fb7da0c65145a8e480a6bbae047e5679' content='7 days' content='dd7239129fa6a293' To χαμομηλάκι : 2016/09/15

Πέμπτη, 15 Σεπτεμβρίου 2016

Κουτσούκος και... πάσης Ελλάδος!

Μάριος Κουτσούκος:
Ο νεαρός αστυνομικός που υιοθέτησε ένα προσφυγόπουλο απο τη Συρία


Ο Μάριος Κουτσούκος είναι ένας νεαρός αστυνομικός που αθόρυβα και ανθρώπινα έχει στηρίξει πολλούς πρόσφυγες στο κέντρο υποδοχής μεταναστών στη Σάμο. 


Ο Μάριος Κουτσούκος με την μικρή Μπέλα 
Φοιτητής στο μαθηματικό της Πάτρας μέχρι το 2009, προτίμησε μια καριέρα στην αστυνομία και δεν το έχει μετανιώσει, γιατί από το πόστο αυτό ήρθε σε επαφή τον ανθρώπινο πόνο και αποφάσισε να βοηθήσει με όποιον τρόπο μπορούσε...
«Προσπάθησα να γίνω ανάδοχος της μικρής Μπέλας»

Παρά το νεαρό της ηλικίας του, ο Μάριος θέλησε να γίνει ανάδοχος ενός μικρού κοριτσιού που γνώρισε στο Κέντρο Υποδοχής Προσφύγων της Σάμου και συνδέθηκε πολύ μαζί της.
«Προσπάθησα να κάνω ενέργειες ώστε να γίνω ανάδοχος γονέας δηλαδή να δίνω κάποιο ποσό και να έρχομαι σε επικοινωνία με την μικρή ώστε να μαθαίνω το πώς μεγαλώνει! Αλλά δεν είχε καθόλου χαρτιά, ήταν αγνώστου διαμονής και δεν ήταν εφικτό».
«Mario one photo please»...
Ο νεαρός αστυνομικός που σήμερα υπηρετεί στο αστυνομικό τμήμα Μεγάρων, δεν ξεχνά την εμπειρία της Σάμου και την επαφή τους με τους μετανάστες που γνώρισε εκεί:

«Έξι μήνες εκεί είδα τα πράγματα όπως έχουν και όχι όπως τα παρουσιάζουν! Είχα πολλές καλές εμπειρίες στην Σάμο! Μέχρι και δώρα έχω από τους μετανάστες! Θυμάμαι ότι ενώ τους δίναμε τα τιμαλφή τους να φύγουν να πάνε με το βανάκι της ΕΛ.ΑΣ. στο λιμάνι για Πειραιά καθόντουσαν και μου φώναζαν "Mario one photo please" και βγάζαμε σέλφι. Φώναζαν οι άλλοι άντε τελείωνε θα χάσουμε το πλοίο!».
Ο νεαρός αστυνομικός
στο Κέντρο Υποδοχής Προσφύγων στη Σάμο
Ο Μάριος διατηρεί ακόμη και σήμερα επαφές μέσω facebook με νέους από τη Συρία που έφυγαν από τη Δαμασκό κυνηγημένοι αναζητώντας μια καλύτερη τύχη στη Γερμανία. Τον φώναζαν με το μικρό του όνομα και ακόμα και σήμερα τον συμβουλεύονται.

Richard Keenan: Ο παιδοβιαστής έριξε το φταίξιμο
στο 4χρονο κοριτσάκι, γιατί "συμμετείχε πρόθυμα"...

.... όχι μόνο κακοποιούσε σεξουαλικά κατ΄εξακολούθηση ένα τετράχρονο κορίτσι, αλλά έριξε και το φταίξιμο στο παιδί γιατί συμμετείχε "πρόθυμα"...

Ο Richard Keenan, υπηρέτησε ως τοπικός άρχοντας στο Hubbard του Οχάιο τις χρονιές 2010-2011. Εις βάρος του έχουν ασκηθεί διώξεις για 8 υποθέσεις βιασμού και 12 υποθέσεις απόπειρας βιασμού. 
Ο ίδιος δήλωσε αθώος στις διωκτικές αρχές, αλλά ο κατήγορος σημείωσε ότι ομολόγησε τις επιθέσεις στη γυναίκα, τον αδελφό του και τη νύφη του, όπως αναφέρει σε ρεπορτάζ του το Youngstown Vindicator.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, ο Keenan κακοποιούσε το παιδί για τουλάχιστον τρία χρόνια, από την ηλικία των τεσσάρων έως τα επτά. Όταν το κοριτσάκι ομολόγησε στη γυναίκα του δράστη τα όσα αρρωστημένα συνέβαιναν, εκείνος τα παραδέχτηκε όλα και φέρεται μάλιστα να εισήχθη και σε ψυχιατρικό ίδρυμα καθώς είχε αυτοκτονικές τάσεις.
Εκεί, εξομολογήθηκε στους κοινωνικούς λειτουργούς ότι ξεκίνησε να κακοποιεί το παιδί τον Σεπτέμβριο του 2013, αλλά ότι εκείνο είχε "ξεκινήσει" την κακοποίηση αποκαλώντας την "πρόθυμο συμμετέχοντα".

Η δίκη έχει προγραμματιστεί σε λίγους μήνες, ενώ ο κατηγορούμενος κινδυνεύει με ισόβια δεσμά.

Κατάλαβες, κηδεμόνα των παιδιών του Ωραιόκαστρου,
γιατί είσαι βλάκας και φασίστας;

 Σιγά μην κατάλαβες.
........................
Κηδεμόνα των παιδιών του Ωραιοκάστρου, κοίτα να δεις…

Του Γιάννη Κουλουκάκου

Στην Αγγλία ήρθαν τα παιδιά μου πριν από 1.5 χρόνο. 
Ο μεγάλος μου υιός δεν μιλούσε γρι αγγλικά. Κάναμε αίτηση στο σχολείο για να πάει στο αντίστοιχο νηπιαγωγείο.

Σε μια εβδομάδα μας δέχτηκαν παρ' ότι ήμασταν στην μέση της χρονιάς (Φλεβάρη ήρθε ).
Μας κάλεσαν και μας ξεναγήσαν στο σχολείο και μας εξήγησαν πως λειτουργεί.
Τους είπαμε ότι δεν ξέρει καθόλου αγγλικά. Μας απάντησαν ότι θα μάθει.
Μέχρι το τέλος της χρονιάς τα άλλα παιδιά τον κάλεσαν (νομίζω ) σε όλα τα πάρτι που έκαναν.
Τον πρώτο καιρό ήταν πολύ στεναχωρημένος. Ένα σούπερ κοινωνικό παιδί να μην μπορεί να επικοινωνήσει, όπως ήθελε.

Παρατηρούσα μια ημέρα ένα παιδί να του μιλάει με νοήματα για να καταλάβει. Καταλάβαιναν και οι 2 και έπαιζαν. ΜΑΖΊ. Γονείς κάλεσαν τον Ηλία σπίτι τους και εμείς καλέσαμε τα παιδιά τους.
1.5 χρόνο μετά ο γιος μου έχει φίλους, τα πηγαίνει καταπληκτικά στο σχολείο (που σαν παιδί δεν θέλει, γιατί προτιμάει να κωλοβαραει ) και μιλάει εξαιρετικά αγγλικά.
Κατάλαβες κηδεμόνα των παιδιών του Ωραιόκαστρου, γιατί είσαι βλάκας και φασίστας;
Σιγά μην κατάλαβες.
----------------
* Ο Γιάννης Κουλουκάκος είναι ραδιοφωνικός παραγωγός που μετανάστευσε στη Βρετανία στα χρόνια της οικονομικής κρίσης. Το κείμενο αναρτήθηκε στην προσωπική του σελίδα στο Facebook

Εύκολοι, οικονομικοί και κυρίως εκπαιδευτικοί τρόποι
για να μην βαριέται το παιδάκι σας!

Πώς να κρατήσετε απασχολημένο ένα μικρό παιδί σύμφωνα με το σύστημα Montessori

Η διάσημη παιδαγωγός Μοντεσσόρι πρότεινε τρόπους με τους οποίους μπορούμε να απασχολήσουμε τα παιδιά από 2 έως 5 ετών, βοηθώντας τα παράλληλα να αναπτύξουν τις πνευματικές τους δεξιότητες. 
Όλα αυτά χωρίς τη βοήθεια ειδικά σχεδιασμένων παιχνιδιών αλλά με απλά, καθημερινά αντικείμενα που υπάρχουν στο σπίτι μας. Φυσικά, επειδή κάποια από αυτά περιλαμβάνουν μικρά αντικείμενα, πρέπει να είμαστε προσεκτικοί στη χρήση τους και να επιβλέπουμε τα παιδιά όταν παίζουν.
Αφαιρούμε καπάκια από άδεια μπουκάλια, βάζα και δοχεία και έπειτα βοηθάμε το παιδί να επιλέξει το σωστό καπάκι για το κάθε δοχείο.

Ρίχνουμε μέσα σε μια σακούλα, αντικείμενα που γνωρίζει πολύ καλά το παιδί και που του αρέσουν (μολύβια, γόμες, παιχνίδια, χτένα κτλ) και του ζητάμε να το αναγνωρίσει με κλειστά μάτια. Καθώς μεγαλώνει μπορείτε να κάνετε πιο περίπλοκο το παιχνίδι, βάζοντας μέσα αντικείμενα που ξεκινούν από το ίδιο γράμμα της αλφαβήτου έτσι ώστε να εξασκηθεί το παιδί στην εκφορά του.

Ρίχνουμε λίγο ρύζι, δημητριακά κτλ πάνω στο τραπέζι και ύστερα ζητάμε από το παιδί να τα μαζέψει με ένα σκουπάκι.

Μπορούμε να μάθουμε στο παιδί να “πλένει” τα πιάτα. Του δείχνουμε πως το κάνουμε εμείς και έπειτα του δίνουμε ένα σφουγγαράκι και σαπούνι. Φροντίζουμε φυσικά να μην υπάρχουν αιχμηρά αντικείμενα και τα πιάτα να είναι πλαστικά.

Δίνουμε διαφορετικά υφάσματα που δεν χρησιμοποιούμε πια και το βοηθάμε να περιγράψει πώς αισθάνεται πιάνοντάς τα. Έπειτα μπορούμε να του ζητήσουμε να τα χωρίσει σε ομάδες και να το ρωτήσουμε για ποιον λόγο επέλεξε να τα χωρίσει σε αυτές τις ομάδες.

Ανακατέψτε βόλους και χάντρες σε μία σακούλα και ζητήστε από το παιδί να τα χωρίσουν με σε δύο κατηγορίες ανάλογα με το είδος ή το χρώμα.

Δώστε στο παιδί χαρτιά να τα διπλώσει,να τα τσαλακώσει και να τα σκίσει. Με αυτόν τον τρόπο θα βοηθήσετε να αναπτυχθεί η φαντασία του και ταυτόχρονα να βελτιώσει την επιδεξιότητά του στα χέρια.

Αν έχετε πιο μικρά παιδιά, μπορείτε να πάρετε διάφορα πλαστικά ποτήρια και κουτιά και να βάλετε μανταλάκια γύρω – γύρω. Δείξτε του πώς να βγάλει τα μανταλάκια και έπειτα παροτρύνετέ το να κάνει το ίδιο.


Παίξτε το κυνήγι του θησαυρού. Κρύψτε ένα παιχνίδι σε κάποιο σημείο του σπιτιού και έπειτα δώστε του στοιχεία για το πώς θα το βρει.

Η πλαστελίνη είναι πάντα μία καλή επιλογή για παιχνίδι καθώς αρέσει σε όλα τα παιδιά και είναι οικονομική. Μπορεί να απασχοληθεί για ώρες φτιάχνοντας διάφορα σχέδια ενώ ταυτόχρονα ενεργοποιεί το μυαλό και τις δεξιότητες με τα χέρια του. 
Δείτε πώς να φτιάξετε μόνοι σας φυσική πλαστελίνη εδώ.