Wednesday 22 October 2008

Νανούρισμα

Χαρισμένο σε όλες τις μανούλες από το Χαμομηλάκι

Θα κεντήσω
πάνω στ' αλόγου σου τη σέλλα
με διαμαντόπετρες σωρό
του φεγγαριού το πήγαιν' έλα
στο πελαγίσο το νερό
Αγόρι μου αγόρι μου
αγόρι μου να σε χαρώ
Θα κεντήσω
στ' ασημοπίστολα σου πλάϊ
της χελιδόνας το φτερό
κι ένα σταυρό να σε φυλάει
τις νύχτες που σε καρτερώ
Αγόρι μου αγόρι μου
αγόρι μου να σε χαρώ
Θα κεντήσω
πάνω στο δίκοπο σου λάζο
το βλέμα σου το καθαρό
αυτό το βλέμα το γαλάζο
που δεν χορταίνω να θωρώ
Αγόρι μου αγόρι μου
αγόρι μου να σε χαρώ

Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος 
Μουσική: Μάνος Λοΐζος 
Πρώτη εκτέλεση: Μαρίζα Κωχ

2 comments:

  1. Χαμομηλάκι ...

    και γω με αυτό το τραγούδι νανούριζα και νανουρίζω ακόμη τα δίδυμα αγοράκια μου (τώρα είναι 4,5 ετών)...

    Σε ευχαριστώ και γω ως μητέρα - αποδέκτης της αφιέρωσης...

    Να είσαι καλά!

    ReplyDelete
  2. Να σου ζήσουν τα αγοράκια σου flora.

    Να είναι πάντα καλά.

    flora, να πάρεις μέρος στο Άξιον Αγάπης, με τα παιδιά σου ή τους μαθητές σου.

    Οι μαθητές σου, θα μπορούσαν να ετοιμάσουν κάτι από την μαθητική τους ζωή, από το σχολείο τους, να το παρουσιάσουμε στο Χαμομηλάκι.

    Χωρίς βία, όποτε το θελήσουν, αν το θελήσουν. Όταν βρεις ευκαιρία να τους το πεις,

    Συγχαρητήρια κι από μας στο Νίκο Πασσαλή. Να είναι καλά το παληκάρι να το καμαρώνουμε όλοι μας.

    Με αγάπη

    ReplyDelete

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki